Friday, November 28, 2008

不舍

(说好的幸福呢 改版)

曲: 周杰伦

词: BB

*在无星的夜空愣 想起你吻痕
那曾经属于我的残忍 痛彻心扉着

和你一起哼的歌 莫名凋谢了
辗转难眠落泪入睡了 心是无奈的

无法抉择 深刻 回忆空虚曲折 我不恨 不愿 再割舍
抽屉里发黄纸鹤 我已经全扔掉了 就像是对你的感觉 沉默了

为什么 我不舍 却只能 依偎着
你冷漠 的眼神 一刻刻 刺痛着
假装无所谓的我心却是想拥抱你的
我的世界若没有了你一切将是灰暗的

你不舍的 却不肯 承认呢
我孤单 地等着 一夜夜 心碎了
难道这就是我们最后的选择 把一切忘了

Repeat *

为什么 我累了 心还是 温暖的
你微笑 的余温 倘佯着 刻苦冥心一生爱着

你倔强着 心却想 靠近的
我期待 你快乐 一天天 永恒的
让我们漫步在彩色鲜红黄昏 手是紧握的

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
For those who wanna sing to it, kindly just pause my blog music and click on the youtube video below...dun worry, its not me playing the piano, my hands are much fatter...lol =p


应该已经有差不多一年多没写歌词了...but I really like this song from Jay's latest album, so decided to write a new set of lyrics for it...though I vv long nv write le, surprisingly it took me only abt 1hr plus to finish dis...quite satisfied with it...hehe =)

No comments: