Monday, August 4, 2008

做回自己

Came back from Bangkok today...reached home at ard 3pm...will blog abt my trip after I got e pics from 思思...unpacked & nua at home b4 going to Vivo to watch 'The Mummy'...ok ok only...not fantastic but still enjoyable...after which I went to get a drink from Daiso & sat outside lvl3 there, overlooking the sea & enjoying e breeze...mind in a blank...

我不会再想了 也不会再留恋
反正由始至终 都是不可能的
我根本就不配 也不够资格
是我自己白痴 头脑有问题

累计了多少时间 我就用多少时间去忘掉
我一定做得到 因为我已习惯孤独
在你眼里我的存在 根本就不重要
我是多么的渺不可及 不值得你去在乎

我决定做回我自己
自由的自己

No comments: